.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مصوبات دولت در ورزش مازندران نهايي ميشود

مدير كل تربيت بدني مازندران گفت: تا پايان امسال اكثر طرح‌هاي مربوط به مصوبات دولت در بخش ورزش مازندران به بهره‌برداري مي‌رسد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، امير پريچهره عصر ديروز در مراسم افتتاح سالن ورزشي بانوان خليل شهر بهشهر گفت: 16سالن ورزشي بانوان از محل سفر رياست جمهوري و از اعتبارات وزارت نفت براي مازندران در نظر گرفته شده كه تاكنون 4سالن ورزشي در ساري، گلوگاه، نوشهر و خليل شهر افتتاح شده و سالن خليل شهر با توجه به زمان حداقلي در ساخت و ساز كمتر از 10ماه ركورد دار در مازندران است.
وي اظهار داشت: 12سالن ورزشي بانوان نيز ظرف هفته‌هاي آينده به بهره‌برداري مي‌رسد كه سالن بانوان فريدونكنار و محمودآباد در هفته آينده به بهره‌برداري خواهد رسيد.
پريچهره افزود: از محل سفر رياست جمهوري و هيئت دولت 17مجموعه ورزشي مربوط به آقايان و 4سالن ژيمناستيك، 4خانه كشتي و 4اسكله قايقراني در نظر گرفته شده كه تا پايان امسال تمام مصوبات به غير از اسكله‌هاي قايقراني افتتاح خواهد شد.
معاون عمراني استاندار مازندران نيز با بيان اينكه با برنامه‌ريزي و مديريت صحيح و اصولي مي‌توان طرح‌هاي بسياري را در زمان مناسب به بهره‌برداري رساند گفت: عزم جدي مسئولين در به حداقل رساندن زمان اجرايي پروژه‌هاست.
عيسي هاشمي تصريح كرد: نيمي از جمعيت فعال جامعه بانوان‌اند و بجاست كه براي امور فرهنگي، ورزشي و آموزشي آنان با دقت برنامه‌ريزي شده و خواسته هاي اساسي اين قشر فعال بر طرف شود.
گفتني است سالن ورزشي بانوان خليل شهر بهشهر در زمين اهدائي خير اين شهر محمديوسفي به مساحت هزار و 500متر مربع و با اعتبار 2ميليارد و 500ميليون ريال از محل اعتبارات وزارت نفت و در كمتر از 10ماه به بهره‌برداري رسيده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.619 seconds.